hallopp!<3 :D

hejsan idag har jag jobbat lite för att käna pengar jag har målat fixat våran nya båt!<333
vi har köpt ne ny båt jättekul ar inte så jätte bra bilder på den nu men ska lägga upp finare bilder senare. jag ska åka ut imorgon och sova över på båten!!<3 det ska bli jättekul men det är lite tråkigt jag är själv här ute på landet med mina föreldrar för min syster är på konfa-läger!!! och jag har ju julia men hon är också på konfa men emmy kanske kommer hit nästa vecka eller något men måste hitta på lite saker att göra!<3
KOMMENTERA TIPS OM VAD MAN KAN GÖRA PÅ SOMMAREN PUSS!!!<3 :D

här kan du se lite bilder på båten!!!!<3 :P
love it!<3


jag vet att jag är lite seg på att skriva!!<3 :P hehe
men jag har bakat blåbärs muffins idag och jag bakade wienebröd men det gick inte så bra men blåbärs bullarna vart jätte goda!!<3


//PUSS

kommer hem om två--tre dagar!!<3 :D






Kommentarer
Postat av: Nikolina

Du kan målaaa!! :D miss u <33

2011-07-20 @ 21:46:21
URL: http://wintertime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0