herregud!<3

jag har mycket och berätta men jag tar bara två saker idag orkar inte skriva mer sen!! :P (slö heehe)
för det första så är min blogg tråkig ska sätta upp lite nya saker jag ska lägga ut en styling i veckan med
(kläder, smycken, naglar, smink & fresyr) och hur man gör fresyr och naglar!<3
sen ska jag också vissa mina klänningar som jag ritar på ipad & block! :D<3

och varje helg ska jag lägga ut dom 10 bästa bilderna som jag har tagit under den veckan det finns här nedan från detn här veckan!!<33 :D


här är julia erikssons valp och hennes 4 åriga Ralf=golden Helge=springespaniel




och juste Harry Potter var grymt bra bara så synd för att det är den sista!! :( <3 puss
och det var inte så mycket skrivande men jag har två jätte roliga nyheter imorgon!<3
fast jag vet inte om jag kan blogga imorgon i så fall blir det i eller på söndag vänta lördag ärshh jag ocrkar inte tänka jag har sommarlov fast helften har snart gått ahhh! :O :O :O

//sofie PUSS äälskar er!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0