oj hoppsan!<3

hehe sorry att jaginte bloggat har varit lite trött men aja nu sitter jag och tittar på film med min syster!<3
igår var jag på sandhamn med min familj och min kompis familj julia eriksson!<3 och det var ganska kul fast dom sa att det skulle vara band som skulle spela och det skulle bli fest men det vart inget så jag ska dit på lördag eller söndag och då ska det bli PARTY ALL NIGHT LONG!<33 :D
men imorgon ska jag till någon ö och sola och bada och grilla lite marchimellows (stavas)!<3
ska visa en film på min blogg sen för hur man får appstore på datorn!<3
och varför ja inte visat sakerna som jag fick på min födelsedag för at allt är hemma och jag är på landet men jag fick mycket kläder presentkort sminklektion på make up store och manekyr solglasögon mm!<3333


här är lite bilder från förra veckan!<3 :D


puss älskar er alla!<3 //sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0