OMG!<3


hejsan idag har jag inte kunat ta det lungt för jag ska ha gäster ikväll så jag har städat tvättat daisy och lite så men imorgon ska jag åka in med julia på bio och vilken jo premiären på harry potter ALLT SLUTAR HÄR!!!! bummbummbummm!<3 :P heehe gud det ska bli så kul jag fick det i present av julia och vi ska också äta på vapianos efter shihohoooo!!<3

sen i sommar har jag designat några naglar jag ska visa sen hur man gör på videos!<3 :D
men dom här är inte så noga för jag har bara vanliga nagelacks penslar och då kan man inte göra så smalt och rakt men jag ska köpa såna hära nagellack med nål som udd och jag ska köpa en sak som blåder eller iallafall torkar naglarna!<3
jag har fler men jag gillar dom här mycket!<3


puss

//sofie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0