Gröna lund! <3

GästbloggarN här! idag så var jag och sofie i grönan med alva werner, lova skoglund, sara eriksson och nikolina nordquist.
låt bilderna tala! :P


okej första bildern är på färjan på väg till grönan, Sofie och jag som ni kanske ser :)
snälla ignoera min (sofias) min, tack! :)<3


allihoppa! <33


Alva, lova, Sara och jag beställde in 20 kulor ben&jerrys i en hink!! :) <33
haha alla kollade typ på oss som om vi typ vore några fettosar, konstigt... <33


Gotttt!! <3


Söta alva gillar glass!! :)<3


Färjan på väg hem! :P <33



har haft en amazing day, tack tjejor!! :)<33

Kommentarer
Postat av: sofie!<3 :D

det var jättekul även fast det var mycket folk tack girls!<3 :D

2011-06-06 @ 17:56:46
URL: http://aboutsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0