sommar!<33 //sofie

hejsan jag är så ledsen att jag har sagt att jag ska blogga lite men har inte gjort det! men det var för att jag som jag har sagt många gånger att det har varit mycket med läxor och cheerleading!!
men sofia har hållt bloggen vid liv tack så mycket tur att jag gav henne mitt lösen och användar namn i höstas men nu ska jag inte prata om det men nu ska jag inte svika er utom jag ska sommarblogga hela sommarn mycket om sol och bad på landet (Älgö) och vara med julia (inte min syrra) utom mim kompis som har landställe här också!!! kul!!<33 :D

igår åkte nikolina just hem från mitt landställe vet inte om jag kommer träffa henne innan hon flyttar tillbacks till helsingborg :( :( :(och som mer otur eller ahh hennes flyttbil kommer den 28 juni på min födelsedag!! :( :( :(
men jag ska tacka henne för en jätte rolig helg och för presenterna jag fick av henne!!<3
<3 LOVE YOU SAFE RIDE HOME!<3 :D

1. ett par örhängen!<3
2. några armband!<3
3. en liten ockej jag vet inte vad det heter men liten mini väska kan man säga!<3





När vi var här på älgö målade vi olika figurer på några väggar LOOK AT THE PICTURES!<3 :D






love you puss!<3

//sofie

Kommentarer
Postat av: Nikolina

det blev ju faktiskt jätte fint! haha :D saknar dig!! <3 <3 <3

2011-06-25 @ 20:32:36
URL: http://wintertime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0